Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asepl
Lv 2
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:14, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
przed wiadomością kliknij grafika twarzy ( czy jak to się tam nazywa po polsku) i se jakąś wybierz. Pamiętaj, by po wiadomości grafika twarzy znikła, by nie pojawiała się w niepotrzebnych miejscach. W taki m wypadku kliknij grafika twarzy i tam usuń.
By samemu zacząc rozmowę, w nowym zdarzeniu poszukaj okienka (gdzieś w lewym dolnym rogu po prawej od grafiki postaci) będzie w nim pisało przycisk akcji czy coś w ten deseń. Oznacza to, że jeśli stoimy na przeciw zdarzenia i klikniemy enter, skrypty zdarzenia zaczną się realizowac
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Cristiano
Lv 1
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:37, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki, a mam inny problem, mianowicie :
Jak wgrywam chipsety tak jak pisał sebex i klikam OK to i tak one się nie pojawiają ;/.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamac
Administrator
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sądś
|
Wysłany: Wto 9:42, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A masz jakiś błąd typu: Unsupported PNG image? I daj tu ego chipa jak możesz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cristiano
Lv 1
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:47, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Żadnych bł. chip :
EDIT : Nie mogę znaleźć tego przycisku akcji ;/.
Ostatnio zmieniony przez Cristiano dnia Wto 9:55, 07 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
kamac
Administrator
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sądś
|
Wysłany: Śro 1:43, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
wbierz przycisk import:
i wybierz chipset importuj i tam wybierz ten chipset pojawi ci się on w formie takiego obrazku i kliknij w nim na to szare pole i importuj
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cristiano
Lv 1
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 8:30, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Przecież wiem to a i tak nie działą ;/
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebex
lv 4
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:54, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Chodzi ci o to że bohater po wszystkim chodzi ? Jeśli tak to w bazie danych(F8 ) w zakładce chipset musisz ustawić po czym hero ma chodzić a po czym nie , za pomocą trybu edycji . Jeśli nie - to opisz jak najdokładniej co ci nie działa , albo prześlij tu swoją grę którą chcesz robić , a postaram ci się pomóc .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikisi
Lv 2
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cyberprzestrzeń
|
Wysłany: Śro 21:12, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ja wiem o co chodzi ;p
Jak importujesz mapke to w bazie danych wchodzisz w Chipsety i tam masz tepuste pola . Bierzes jedno z nich i wybierzasz zaimportowany chipset . Powinien już być ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cristiano
Lv 1
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:59, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Mam takie coś :
i OK tak ?.
Jeżeli tak to nie chodzi ;/.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamac
Administrator
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sądś
|
Wysłany: Śro 22:03, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
dobrze tylko kliknij na: blokuj i na tych częściach będzie: X lub O lub kwadrat. X oznacza że nie można przez to przejśc, O że można Kwadratu nei ustawiaj bo niepotrzebny Ci będzie i jest jeszcze gwiazdka to oznacza że można przez nią przejśc ale zasłoni bohatera
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cristiano
Lv 1
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:07, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Nie działa...
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebex
lv 4
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:50, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A w właściwościach mapy ustawiłes chipset ? Jeśli nie to kliknij prawym przyciskiem myszy na mapę , wybierz właściwości mapy , później z lewej wybierz chipset - > Zamek .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cristiano
Lv 1
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 1:32, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Właśnie o to chodziło sebex. Dzięki .
Aha, więc rozumiem, że na mapie może być tylo jeden chipset ?.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikisi
Lv 2
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cyberprzestrzeń
|
Wysłany: Czw 4:07, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
no wow . sorry ale zanim zaczniesz tworzyc gre poczytaj jakies poradniki . ja wszystkiego nauczylem sie sam ;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebex
lv 4
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 4:59, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Mikisi napisał: | no wow . sorry ale zanim zaczniesz tworzyc gre poczytaj jakies poradniki . ja wszystkiego nauczylem sie sam ;p |
No , ale ty się chociaż nauczyłeś . Niektórzy nie umieją sami się nauczyć ,dlatego proszą doświadczonych o pomoc .
|
|
Powrót do góry |
|
|
|