kamac
Administrator
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sądś
|
Wysłany: Nie 23:46, 18 Sty 2009 Temat postu: [poradnik] Labirynt na czas |
|
|
No co by tu powiedziec... patrzcie powyżej! tak więc zajmiemy się labiryntem na czas. Na początek tworzymy labirynt. BONUS BONUS [link widoczny dla zalogowanych] BONUS BONUS (projekt) po stworzeniu labiryntu taki jak w projekcie. Tworzymy new event gdzieś poza mapką albo gdzieś tam. Dajemy mu auto-start i messsage: zdąrz przed czasem. Dalej idziemy w 1 zakładkę wybieramy timer operations, set , timer 1, i tam mamy na ile sekund i minut ustawiamy jak chcemy. Teraz Timer operations start, Time 1. Switch operations np. 0002:one ON. No i na drugiej zakładce eventa dajemy mu tylko action key i pozostawiamy pustke (trzeba pamiętac aby strona ta była aktywowana na przełącznik 0002:one jak to dałem w przykładzie.) Tworzymy nowy event pozostawiamy w 1 stronie pustkę i w drugiej stronie klikamy: aktywowany na: timer operation 1 00min 00sec or less. I message przegrałeś, komenda game over z 3 strony. Na końcu labiryntu dajemy np. dziadka i message przy nim: zdąrzyłeś. Timer operation 1 stop. Wiem wiem może to jest kompletnie niezrozumiałe ale wszystko macie tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
to jest ten projekt. Otwórzcie sobie go w RPG makerze i poogladajcie jak to zrobic jesli ciągle niewiecie ^^. Powodzenia w makerowaniu ~Kamac
Nie zgadzam się na rozpowszechnianie lub kopiowanie tego poradnika bez mojej wiedzy
Ostatnio zmieniony przez kamac dnia Sob 20:06, 28 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|